GÅRDAG OCH IDAG

Hej,
sitter här med liza och har glömmt att ta bort sminket, fyfan säger jag bara.
Igår fyllde jag år och jag orkade inte uppdatera.
jag liza och alicia gick flrst till sebastian och va där ett tag, sen drog vi hem och åt värsta cepe middagen, men den va god, typ bakad potatis med cassadillas.
sedan drog vi ut och träffade amilie óch alicia och bara drog omkring,
inte så mycket hönde, vi satte oss ner emd några män som va höga på ghb.
Sedan drog vi å mötte upp jackie,oliver,andreas,petter,harry.
fast jackie drog ganska snabbt sen skulle dem kolla på horor vid fiskekyrkan och då passade vi på att dradärifrån pga en sak.
vi va la hemma vidkvart över 11 eller något.
sedan webbade vi till 3 med massa olika.
idag ska vi möta upp Frida Larsson och någhon kompis tilll henne för jag ska pierca fridas navel.
jag kan sånt så alla vet !
sen vet jag inte om jag ska iväg på fest i hovås beror la på hur ont i halsen jag har.
jaja, gött kommer det bli, men nu får min hals sluta göra så jävla ont för snart kan jag inte prata längre, är redan jätte hes.
Puss ni får ha det så jätte bra, vi ska fixa oss nu, sen inhandla några piercing verktyg och köpa fridas smycke, detta kommer bli gött.

´
jag saknar den du var
snälla bli som förut


Kommentarer
Postat av: Presidente-xlnt

Snygg:)

2009-11-07 @ 16:33:45
Postat av: agnes

allt kommer bli bra. jag ä'lskar dig klara. min bästavän ärdu

2009-11-08 @ 02:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0