hola


Haha, har inte bloggat på ett tag.
men ärigt talat har jag itne haft lust, kanske dags för en videoblogg snart,
eller vad säger ni?
Jag vet att ni älskar att driva med mina videobloggar , men jag bryr mig inte.
Anledningen till att jag inte skrivit något är att så mycket har hänt i mitt liv.
men framför allt har en väldigt nära person som jag växt upp med dött för någon vecka sedan,
och igår var jag på begravning.
det var hemskt, men det är verkligen i mitt s.k privatliv.
så jag drar inte upp det för er läsare (även fast ni typ är likamed noll?)
jaja, skit samma.
haha fick en kommentar nyss.
männsikan är inte seriös hoppas jag.

hahaha jag skrattar helt ärligt.
jag anar ironi men haha ärligt.

jaja, ska snart uppdatera mera, håll ut!

xoxoklara

Kommentarer
Postat av: desssii

assw fförlåt om du ttrodde jah vah oseriös.

jjag va seriös :(

ffförlåååt hun <3

2009-11-14 @ 15:33:28
Postat av: hannaa

HAHAHAH hon kommenterar min med ;)

2009-11-16 @ 22:55:14
URL: http://slashhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är det två kommentarer som har likadana ip-adresser men dom som kommenterade hade inte samma namn??

2009-11-21 @ 13:02:37
Postat av: Anonym

svar : den över hade inte skrivit något namn den ahde döpt sej till"<3" så nej dom har inte olika namn??

2009-11-21 @ 13:05:59
URL: http://erini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0