lägger mig


(låten är så jävla skön, ni är bäst killar!)

Inte kan ju ha undgått att jag är sjuk va?
så jag satsar på en tidig kväll.
mitt huvud värker och blabla
ska inte dra hela det snacket en gång till.
min bebis ligger i sängen och halvsover samtidigt som han ibland rycker till när jag hostar.
han är bäst,

jaja ska snart lägga mej breve han och sova bort min sininfluensa.
vill gärna sova bort lite andra saker också just nu,
jävla jobbiga tankar som jag vägrar att snacka med någon om.

vi hörs imon då jag förhoppningsvis är på bättre humör.
allt fixar sej ju tillslut det är bara att stå ut! :-)



(jag leker fotograf haha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men alltså. tror inte att någon skriver seriöst när de skriver "RIP" tror mer på skämt hahahahhaha iaf jag gjrode det

2009-11-21 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0