regn? nej tack.

Tja.
Kom ganska nyligen hem från en promenad med hunden.
Usch jag hatar verkligen detta j*vla regn och kallt.
Så nu har jag gjort varm choklad och äter lite muffins som jag snodde i köket, mums!
Men det är jag värd för min hals värker och jag låter som en kråka, fortfarande.
Sitter och funderar om jag ska dra till träningen eller inte,
jag börjar känna mig lite sjuk och det blir nog inte bättre av att jag tränar...haha.
Fast jag borde för jag e otränad som fan





misslyckade bilder, men aja det kan inte bli bra varje gång ;)
/frida





Kommentarer
Postat av: miimmmi

muffins e gott:)haha vilken tönt ja e:D

2009-11-10 @ 18:23:25
Postat av: lizaaaaaaaaaa

sötnos! blogga oftareeeeeee

2009-11-10 @ 19:16:40
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hej jag läser eran blogg heeela tiden :) den är jätte bra. läser också eran kompis lizas blogg, men en sak jag saknar på båda bloggarna är mer video inlägg och mera egna åsikter om allt. ni skriver mest om vad ni gör, skriv lite vad ni tycker :) och videooooblogga!! :D tycker det skulle vara superkul om ni lyssnade, då ska jag tipsa massa om era bloggar! Puss och kram! <3

2009-11-10 @ 20:44:58
Postat av: ♥

vad tränar du? :)<3

2009-11-14 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0