SÅNT E DET


Ibland funkar allting.
Alla är vänner med än, man får som man vill och man är bara allmänt lycklig.
Man njuter av varje stund för man vet att det kan slå om när som helst.
Men sen kommer dagar då ingenting funkar,
Hur man än försöker blir det fel.
Idag är en sådan dag, så snälla låt mig vara för jag orkar inte just nu.
Jag behöver något annat att tänka på, men det är bara att hoppas på bättre tider.
För efter solsken kommer alltid regn,
Men snälla, hur länge ska det regna?
Jag behöver något annat att tänka på, fyfan va jobbigt det här är.
Jag vet att jag är precis som alla andra som gnäller.
Men ibland måste jag få ut allt och detta är det sättet som funkar bäst för mig, hoppas jag iallafall.
Låt mig bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0