statistik igår och idag


såhär såg statistiken ut igår.
dagarna innan var 45-55 mitt medel på besökare
och sen helt plöttsligt bara sköt det i taket.
och udag har jag redan strax 200 besökare trots att klockan endast står på 20 i 12.
jag kommer nog aldrig välja att använda mig av det knepet igen för man får inga läsare att stanna kvar på det sättet.
liksom det är 1 av 5 besökare typ som stannade kvar idag.
aja, det där knepet kör jag aldrig igen,
men man vet ändå aldrig vad jag hittar på nästa gång ;)

idag är jag fortfarande sjuk, jag börjar få panik.
orkar inte ligga hemma det är så j*vla jobbigt.
någon som har tips på hur man blir frisk j*vligt fort?



Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Söt blogg du har :)

2009-11-22 @ 13:02:08
URL: http://fridam.se
Postat av: lizaaaaaaaaaa

JAG UNDRAR VERKLIGEN VARFÖR DE STEG.......

2009-11-22 @ 15:01:14
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: julius

hhahaha

gick du på det? man kan ju hacka sig in hur enkelt som helst och ändra de.. det var jag som gjorde det

2009-11-26 @ 19:35:37
Postat av: Anonym

hhahaha

gick du på det? man kan ju hacka sig in hur enkelt som helst och ändra de.. det var jag som gjorde det

2009-11-26 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0