blondin så fin

japp japp då var man blond igen.
Ganska gult, men det är inget emot var det var igår.
herregud säger jag bara.
Imorgon kör jag sista blekningen så satsar jag på silvershampo och hårinpacknignar,
det blir säker jätte bra.
men ärligt talat, visst passar jag bättre i blondt hår?
kolla headern, blond är så mycket mer fetch , ni som inte har sett meangirls , gör det.
Har vart ute emd Tove, rasmus, och liza idag. vi drog omkring på stan och liza baxade en burberry halsduk, äkta!
sen vägrade hon gå tvx med mig så ja också kunde ta en. Livet är orättvist ibland haha.
Sedan satt vi stilla på Järntorget i en spårvagn i etthundra år
det var någon jävla man som hotade med att bomba spårvagnen, så massa poliser och sådant kom.
Det var med på rapport om ni såg det?
Herregud, tänk om jag dött!
hinner inte skriva mer nu, vi hörs senare.
puss

Kommentarer
Postat av: klara L

Hahahha , fetch :D

2009-10-30 @ 10:34:10
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: Mirandakpw

Bra, har alltid tyckt du passat bäst i blondt! :)

2009-11-01 @ 20:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0