det finns en tjej..


Det finns en tjej, som jag inte har kännt alls länge.
Vi har alltid så roligt tillsammans och vi kan skratta och verkligen vara oss själva.
Vi går ihop på det bästa sättet man kan,
vi kan vara med flera utan att glömma bort varandra.
För det är väl så det ska vara antagligen?
Iallfall blir jag så himla glad när jag ser den här personen,
Och en endaste minut utan henne är inte lika rolig.
Hon är så jätte söt, rolig och snäll.
Det konstigaste är att jag bara "känt" henne i några månader.
Innan gick vi i samma klass och brydde oss itne om varandra,
hon tyckte till och med att jag va en bitch (a) haha.
Men jag var antagligen det då, men jag är förändrad,
och det är ju perfekt för nu har vi så jävla kul tillsammans.
Jag är inte bra på att skriva sånt här,
och fingrarna stannar bara på tangenterna när jag försöker få fram några ord.
Men det jag lyckas få ner kommer verkligen från hjärtat.
Jag hoppas att vi kommer hänga ihop ett bra tag till,
för jag är alldeles säker på att vi kommer få sådana otroligt roliga minnen.
Ville bara skriva ner det här för att visa att hon har fått en stor plats hos mig.
tack för allt! :)

Liza





Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaaaa

AW, älskar dej klaara vi har bäst tillsammans, saknar dej , haha igår i telefon när ja hörde din röst kändes de askonstigt eftersom vi yt träffat varje dag denna veckan:O:O<<3<3

2009-10-25 @ 16:26:57
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: Mimmi (H)

aww vad gulligt :d<33

2009-10-25 @ 22:23:31
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0