fråga

Tja!
funderar på om man ska hitta på något eget och säga som början på inlägget.
Krilleboi har ja "cha cha" och det har han blivit jävligt känd på ju?
Haha vi får se hur det blir med det.

Sen fick jag också en fråga:

Postat av : vickaan@playahead

Hur ser din kropp ut har du haft ätstörningar eller något sådant?

Just nu är jag ganska nöjd med min kropp, men jag har också haft tider då jag vart allldeles för smal.
Jag har t.o.m legat inne för det, men det var några år sedan, och jag har repat mig nu.
Jag är fortfarande underviktig, men det är inte på det sättet som innan,
nu trivs jag med min kropp och jag vill inte ändra något indirekt.
Men för 2 år sedan åkte jag i 2 månader till Borneo&Malaysia&Thailand&Singapore.
Plöttsligt försvann min aptit, jag kunde inte äta någonting alls.
Tror jag gick ner omkring 10 kilo.
mina revben stack ut, min knän såg otroligt stora ut till min lillalilla tunna kropp.
Min kindben åkte rätt in i munnen såg det ut som.
som minst vägde jag 31 kilo och var kanske 156 lång, hemskt!
Men jag ahr repat mig sedan dess och väger omkring 40 kilo och är 163 lång

Ett tag när det var som värst, (och ja, jag har bikini på mig)

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaa

jävla snygg kropp klara, vill ha din<3

2009-10-01 @ 09:03:13
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: ylva

men liza den bilden är när hon var som värst?

det är hemskt juh, hon ser mycket bättre ut nu<3

2009-10-01 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0