ehmm...


Nu har jag faktist en riktig sak att berätta istället för mitt meningslösa:
hej-jag-har-ingenting-att-snacka-om-men-jag-bloggar-ändå-för-jag-måste
haha, ja iallafall.
jag har färgat håret brunt
- wtf , tänker ni säkert nu.
men så farligt är det inte!
Blev bara väldigt trött på blondin stämpeln så nu har ni en brunett klara här!
Men jag trivs ändå som blondin så det blir väl högst 3 månader som brunett antar jag.
Köper bara en avfärgning, så vips har jag mitt blonda hår tillbaks!


att börja med å visa en bild på sin nya hårfärg när man e trött, osminkad och sliten är la int ehelt rätt,
men jag orkar inte bry mig



va tvungen att färga rött först, haha shit vilken panik jag hade under tiden,
har verkligen något emot rött hår

hahahahahahahahahahahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Ebba H

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT!!!!!!!!

2009-10-11 @ 17:30:47
Postat av: klara L

super fin är du<3

2009-10-11 @ 17:39:36
Postat av: Namnlös

Jag har en fråga. Förr umgicks du med en tjej som hette Sasha. Fick hon flytta tillbaka till Ryssland? (jag är bara nyfiken på vad som hände med henne)

2009-10-12 @ 16:24:49
Postat av: lizaaaaaaaaaa

hahahhahahhahahahhahaha namnlös :(



meney ja kommenterar visssst

2009-10-15 @ 08:04:44
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0