hemma nu

Okej nu ska vi se här,
Dagen började med att jag och liza stack iväg till något ekocentrum.
Tråkigt som in i helvete, och sen pallade vi inte mer så vi skippade resten av dagen.
Vi drog hem till sebastian och va där ett tag,
satt mest och kolla på tv,data och gjorde en film, AHAHHAHAHA.
sen drog vi till stan och köpte ägg (hahaha)
som vi sedan kastade på folk.
vi mötte upp mimmi och så splashade vi alla ägg på en spårvagn.
Då komemr det fram en jävla psykopat till gubbe å ba:
- vafan sysslar ni me?
Jag baa: aaaah spring, liza följer efter emd mimmi ba står kvar där utan att märka honom.
sen när hon ser han skriker hon och springer efter haha, han hade fan en kniv i handen?
Jaja, sen åkte vi runt lite snackade osv.
så mötte jag frida,gustav och några till.
jag saknar dig frida massor
dej emd gustav haha! :)

Sedan har det hänt lite saker som inte är sådär jätte roliga..
Problem med vänner och sånt.
Men det löser sig, och jag har faktist börjat må lite bättre på senaste.
Det är längre emellan mina panikångest känslor.
jaja, bästa dagen på länge.



jag ääääälskar dig

xoxoklara

xoxoklara

Kommentarer
Postat av: a l l uuu

2009-10-21 @ 18:19:28
Postat av: a l l uuu

så söta :D

2009-10-21 @ 18:19:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Mimmi (H)

hihi det var askul ;d<3

allt kommer att lösa sig, hjärtat!

tro mig ♥

loveu.

2009-10-23 @ 09:26:23
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/
Postat av: LIZA

FYFAN VA ÄCKLIG BILD VA E DE FÖR NÅN

2009-10-23 @ 21:06:08
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: johan hörnsten den bästa?

du e fett söt ;$$$

2009-11-01 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0