Hemma

Shit vilken kväll säger jag bara.
väldigt lyckad, men tror att jag högst fick 1 timmas sömn.
Hittade på de mest störd saker som fanns,
etc fanns det en skyltdock hemma hos dem, (galet läskig)
så jag och felicia ställde den inne på toaltetten, så att den stod vänd mot dörren.
sedan släckte vi ljuset och ständge dörren.
nästa person som gick på toa skrek som fan och sprang runt i hela huset.
sjukt härlig kväll faktist.
lyckades somna trots allt skrik,musik,och snack vid halv 6 men blev väckt och uppdragen av alla vid halv 7 för att några hade gjort en "fruktost" som bestod av popcorn,popcorn,oboy, och philadelphia (stavning?)
idag mår jag piss men det va värt det, bästa kvällen på länge.


- hej jag heter klara och jag vet inte vad jag håller på med

vid halv 6 somnade massa i en böghög



trevligt folk

snyggingar, och den störda dockan i bakgrunden


xoxoklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0