kvällen

Kvällen igår va faktist rolig, men inte bara.
VI blrjade i skolan, men det orkar jag inte ta, för det är nog så tråkigt att läsa så att ni antagligen kommer klicka upp "bilddagboken" eller "facebook" istället.
Menmen, efter det drog vi och mötte upp Klara Léstin och några vänner som hon var med.
Vi drog omkring lite, sedan skulle alla hem, jag följde med frida upp till guldheden.
Hade precis köpt en milkshake på donken så jag gick omkring och sjöng " jag blev full på min milkshake "
istället för den där " jag blev full på min cocacola ".
när vi genade över troget satt gustav,gustaf och simon där och sålde lotter.
stannade i kanske 3 minuter och frågade simon varför han drygade sej så jävla mycket.
men sedan drog vi vidare igen.
Jag stannade med frida när vi åt, sedan drog vi hem till mig och åt.
haha tjockisar.
någon timma senare gick vi ut än en gång för att möta upp tove på Linneplatsen.
Men där var måns,oscar,jacob,hanna,A,jakob och några jag inte vet namnet på.
vi stannade en stund med dom, men sedan drog vi vidare pga en andledning...
Iaf, vi drog till mitten av linnegatan och ställde oss bakom ett par höga buskar som stod vända mot gatan.
Sedan hoppade vi fram och la oss på buskarna när folk kom förbi.
- nolifers jag vet, men roligt.
sedan var det slut för kvällen när klockan va omkring 10.
Och det e bra att det blev tidigt igårikväll för idag ska jag på "fest" hos Nova, och det kommer bli sjukt gött.
vi hörs!

fridis, jag och klaris

"puss bitches!"
haha skoja, det e fan det fulaste som finns när man skriver så

Kommentarer
Postat av: tuuuve

fan najs me buskarna haha :D

2009-10-03 @ 16:03:45
Postat av: tuuuve

fan najs me buskarna haha :D

2009-10-03 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0