Mina läppar och mitt hår

I juni skrev jag ett inlägg att jag skulle förstora mina läppar.
Givetvis var detta bara på skoj emn det förstod itne alla.
Vissa gick omkring och snackade om min läppförstoring.
Men det var bara ett skämt inlägg i brist på ideer.
Sedan har jag också en gammal kommenterar angående mitt hår.
På några bilder har jag haft jätte lockigt hår och då löd kommentaren såhär:

Postat av: Liinddöö

Har du så lockigt hår eller sliter du med locktongen i flera timmar?



ja, jag har så lockigt hår, så nu får ni först en bild på mina läppar sen en bild på mitt hår.



väldigt konstig bild , den sista.
Men ni ser iaf.
Nu behöver ni itne undra mer! :)
xoxoklara

Kommentarer
Postat av: viktoriia

såå jäääävla vacker.

Vilka dröm läppar, och vilket dröm hår.

2009-10-24 @ 10:32:38
URL: http://viktorias.blogg.se/
Postat av: Mimmi (H)

du är så fiiiin ♥

oh la la, har aldrig tänkt på att dina läppar är så stora :d

2009-10-25 @ 01:15:44
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0