något att tänka över?

Godmorgon.
Jag börjar 10 idag, skönt eller?
- ja!
Har en s.k tema vecka idag som bara består av filmer, museer, operor, osv.
Det är ganska så najs kan jag säga haha!
Och nästa vecka är det lov, men efter det kör vi igång igen, hårdare än någonsin kan jag säga er.
2 prov varje vecka ändå fram till jul.
Det är verkligen jobbigt.
Menmen jag tryckte upp internet idag och fick se en ganska rolig sak



Kolla uppe i det vänstra hörnet.
hmm... mest besökta?
Där står dom och brottas med självklarheter som etc
facebook, bilddagboken , youtube  osv.
Jag kanske lanar deras bloggar?
Sitter uppe till 3 på natten och går igenom deras arkvin gång på gång.
Från otkober 2008 till nu.
Jag kan allting utantill och varje gång någon av dom skriver ett nytt inlägg,
får jag flipp och springer runt och skriker:
- YES!
hmmm, kanske?
eller kanske inte haha

xoxoklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0