Nattblogg

Hej,
antar att jag har 0 läsare exakt 60 minuter och 42 sekunder in på det nya dygnet.
Menmen, sitter här i hovås med lite skönt folk, det kommer upp bilder sen ifrån kvällen,
och kanske ett videoinlägg där vi håller på att jobba oss hos grannarna.
Ska kanske kolla film nu eller så slaggar jag, e så trött man kan bli.
Typ som om jag aldri sovit,
Och jag har inte riktigt koll på vad jag skriver,
så tangenterna kanske blir fel,
och ja,
jag vet att jag bara svamlar just nu och jag fattar inte ens själv vad jag snackar om.
Haha uch vad är det med mig,
bäst att jag slutar skriva nu.
haha ni får ha det bäst
åh shit jag blir fan rädd vad är det med mig.
haha, säger bara hejdå så hörs vi imon när jag är normal igen


bild från nova

xoxoklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0