nattbloggning

Hej alla nattugglor, haha!
Nej men jag skoja bara.
Sitter uppe och ugglar i natten och har absolut inget att göra så
då kan man väll passa på att blogga lite!

Dagen startade med Sv prov och det gick inte bra eftersom vi hade 3
prov denna veckan så man hade faktiskt inte tillräkligt med tid för att för att få bra resultat.
Aja, sånt e livet!
Senare på eftermiddan hade vi också hemkunskapsprov!
Jag har ingen aning om varför man ska kunna det men men...
Efter det så drog jag och Klara hem till henne och fixade oss lite och drog sedan
ner till stan för att träffa Klara Lestin och hennes kompisar.
Jag ett vanligt baslinne fast med knappar, haha, litte sött tyckte jag!


Denna söta sak tänker jag köpa, men Klara orkade inte stå i kö,
köper den på måndag istället!
Efter det drog vi upp till guldheden jag och Klara bara för att äta och saker!

På kvällen skulle vi möta upp Tove och så träffade vi såklart en massa annat
folk på vägen men mysig kväll i alla fall!

Nu ska jag börja dra mej till sängen,
för jag är så himlans trött!
natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0