orientering

haha hej bloggen,
statistiken har gått upp en del sedan videobloggen.
men men, försöker plugga in hemkunskapen, har inte ens läst alla sidor och jag ahr prov imorgon.
Jag måste verkligen börja ta tag i läxorna!
Idag hade vi orientering, och som ni hörde i videoinlägget så virrade jag bort mig, så jag får väl räkna med ett "G" i idrott antar jag.
vill ni se lite bilder från orienteringen?
Haha, klart ni vill era nolifers!

förmodligen de skönsate männsikorna ni någonsin sett

cool som jag är

sen hade jag lite roligt och lekte fjortis/wb fjortis.
Tänk att folk verkligen såg/ser ut så!

xoxo klara

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaa

säker på att du lekte fjortis o inte att de blev återfall att du saknade tiden klara? ;)

HAHA <3

2009-10-02 @ 15:43:48
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort hämska bilden på mej usch haha älskar dej <3

2009-10-02 @ 19:24:24
Postat av: Anonym

/ linn

2009-10-02 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0