på riktigt nu då

Och ja, jag är fortfarande uppe och ja jag har sagt att jag ska gå och lägga mej typ på gånger nu men det skiter jag i. Ville bara säga att denna veckan har varit sjukt konstig endå. Jävligt mycket bråk svik, och massa.
Man vet fan inte vem man kan lite på längre. Dom som jag trodde jag kunde lite på visade sig vara hel falska.
Bara sluta, i slut ändan är det ändå dom som är ärliga som vinner. Man kanske tror att om man är falsk och ljuger lönar det sig. Men det gör det inte, och det vet man ändå innerst inne.
Vänner som man inte sviker och vänner som man är ärliga och ofalska mot, stannar längre.
För helt ärligt är jag jävligt trött på allt det här.
Och er som man kan lita på jag älskar er och jag ska vara som ni är mot mej, ärliga.

Nu ska jag iaf gå och lägga mej,
för annars kommer jag att vara död imorn,
usch usch!
Puss, puss och natti, natti!



Kommentarer
Postat av: ylva

jag älskar dig klara (L)

2009-10-05 @ 14:55:45
URL: http://pureylva.blogg.se/
Postat av: ylva

oj du var frida men jag älskar dig oxå! (L)

2009-10-05 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0