peppad


Ikväll blir det antagligen inte partille, förlåt Frida Larsson för det!
Men vi röjjer någon annan gång du och jag?
Vet inte om jag ska satsa på hemma kväll eller dra ut.
Jag saknar att hänga ute på kvällarna, träffa folk osv.
Men nu är det höstlov och dte är precis vad det ska bli mycket av.
Lov!
Ska bli haloween fest på lördag, sedan blir det något på fredag också.
Sedan någon dag i veckan får jag dra ut också.
Är sjukt taggad, och nu ska jag inte bli sjuk så att jag sabbar detta,
precis som jag gjorde med agnes tjejmiddag och håkan konserten.
Nej, nu ska det bli röjj i veckan.
och låten ni lyssnar på nu (om ni itne har satt åpå den, sätt på den!)
har jag lyssnat på ett bra tag, men jag tröttnar aldrig.
Den är så otroligt peppande.
Och passar perfekt in i mina tankar just nu.
Tack för att jag har de bästa vännerna i hela världen som alltid stöttar mig!


bild precis innan håkan konserten,
vad jag itne visste då vár att jag skulle missa den...


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad heter du på kpw? Elle_Chan? cx

2009-10-26 @ 09:15:14
URL: http://seisu.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahahahhahahahahahhhh va?

2009-10-26 @ 09:54:45
Postat av: Paulina

Har du inte kpw? Cx

2009-10-26 @ 11:41:08
URL: http://seisu.blogg.se/
Postat av: liza

hallå ska klara ha halloweenfest på lördag ? jag ska typ också ha de..

2009-10-26 @ 22:16:55
Postat av: Anonym

hallå ska klara ha halloweenfest på lördag ? jag ska typ också ha de..

2009-10-26 @ 22:17:41
Postat av: tovizzle

HAHAHAHAHAH ja klara vad heter du på kpw?

2009-11-02 @ 19:34:07
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0