som vanligt

(låten är världens bästa)


Hej, har precis färgat håret igen
på mig själv denna gången helt ensam utan någons hjälp.
haha stackars mig hur ska detta bli!
Nej men det verkar faktist bli helt okej, och det blir också mörkare den här gången vilket jag absolut ville,
eftersom den förra hårfärgen var lite ljusare och skiftade mot grönt,
- not so hot.
Men , det verkar ha fixat sig somsagt , och jag är inte längre en blondin tyvär hah!




visst passar jag i brunt hår någorlunda?
och jag är osminkad på bilden, men skit i!

Jag trivs väl i brunt, men jag akn säga att jag färgar tillbaks till blondt innan den 30:e januari iallfall.
Men oj, jag har inte berättat för er vad som händer då va?
Det är faktíst en dålig nyhet för er som gillar min blogg eftersom jag inte kommer uppdatera på 5 veckor.
Jag ska till central amerika, min familj, som reser som "backpackers" kommer visserligen bo på lite finare hotell,
men mina förläldrar gillar också att prova på den del " som turisterna inte ser" enligt dem.
Så vissa tillfällen kommer jag bo ganska low-class,
rättare sagt bo bland de fattiga folket, men det blir en upplevelse och ett minne,
jaja, lång tid till dess.
Och ville bara påminna er om att jag fller år om 3 veckor.
Gratta mig då eller så är ni döda.

xoxoklara

Kommentarer
Postat av: Annie

vilket datum fyller du år? :D<3

2009-10-15 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0