vaknat


Hej!
Idag ska jag färga färdigt mitt hår, nu ska det bli vitt, och hellre skifta mot grått än gult.
Jag klarar inte av att ha fjrotis gult hår, det e så hemskt!
Men sen får jag köra på hårinpackningar, för mitt hår är så jävla torrt just nu!
Ikväll ska jag ha roligt haha.
Träffa några tror jag och bara dra omkring i stan, möta upp ännu fler osv.
Men först måste jag fixa mitt hår för annars går jag inte ut!
Nu ringer snart frida så hon kan köpa färgen med mig,
sen ska hon färga håret på mig har jag bestämmt mig för.

foki pouse, ser ni mitt hår? guuuult
fast det e inte jätte farligt, men men det fixar vi nu! :)

xoxoklara

Kommentarer
Postat av: ebbah

MEN DET ÄR INTE ENNS GUUUUUUULT

2009-10-30 @ 19:00:00
Postat av: Anonym

säg inte att du ska färga det VITT. förlåt men det är sjukt ute eller vad man ska säga att ha vitt hår, har aldrig vart snyggt men det va väl okej för typ 1 år sen, men nu tusen år senare liksom. + GRÅTT, driver du .. mkt mkt hellre gulblont isf.

2009-10-30 @ 20:16:59
Postat av: Anonym

vi har en frågestund på våran blogg , skriv gärna en fråga :) hihi

2009-10-31 @ 14:37:01
URL: http://sistersbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0