agnes skriver!

hej sötnosar!

helgen har varit bäst, helt klart, lärt känna personer bättre, sjukt mysigt asså!
förlåt för en dålig uppdatering, kanske bättrar mig...
 ja ska snart kila iväg och möta upp en kompis <3 iloveu.
jag känner inte för att blogga, så jävla tröttsamt, får se hur jag gör med bloggandet..
i allafall! mitt liv är påväg upp på rälsen igen, NÄSTAN allt är bra(:
love my life!  eller? ah.
ah i allafall, nu har jag absolut inget att skriva om, liza du ska få bilderna ikväll från kröket i fredags! :D
fan va fulla vi vah ;o hahahha, min mormor frågade mig om liza hade tagit nåt ;O jag skrattaihjäl mig,
sen börja liza spy as högt på MIN toa ;O hahahahah! söt eh du!
funderar på att kanske färgablont? (a)   va tycks?
aja, nu blir jag sen, ni får ha det bra, fast inte lika bra sommig ;*
puss puss fuckers!! / agnes


  min bil då.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fjortis

2009-09-27 @ 19:21:01
Postat av: Anonym

jävla fjortis

2009-09-27 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0