boomm boomm

nu sitter jag i skolan igen, jag går alltid till datorsalarna :D
sitteer här brevid Dag, han vill säga hej, säg hej dag :D
hej /Dag

hahahahha, min humor är bäst vah? ;)
hann inte skriva nått inlägg i morse... idag har ja på mej, en grå kofta, ljusa jeance, och en vit söt tröja mer volanger :)
idag är de gympa, men klara e sjuk, så vi får se om frida kan gå!
jag är så jävla trött vah ;o
ska nog gå ut på rasten och ta en cigg (;
kan inte sluta, och igår så erkännde jag för mamma att jag röker, hon blev sur ;o fast hon gjorde inget...
men nu ska jag pluggah.
pusspuss /agnes (L)





2 år gammal bild :))

Kommentarer
Postat av: upp rörd Vuxen

Asså du är bara ännu en sån fjrotis som tror att dem är beronde av Cigg medans det enda dem igentligen är beronde av är dinna vänners tycke asså du röker bara för du tycker det är tufft och för att dina vänner gör det så du faller alltså för grupptrycket... kan Garantera alla lässare att hon inte ens kan ta hals blos hon är som villken fjortis som hellst antar jag som står och fimpar halva cigen och tar 2 stora munbloss........ asså ett tipps är att sluta inan du lär dig ta hals bloss och blir beronde..... :(

2009-09-22 @ 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0