borta bra, hemma bäst!!

hej!
nu har jag kommit hem från landet, ganska skönt att va där uppe, man slipper smink, massa bilar, människor, fast jag älskar stan ännu mer (;
jag glömmde såklart hämta mitt löshår hos jenny, så jag får köpa nytt!
i bilen påväg hem pratade jag med mamma och sa att jag ville utomlands, hon ville också det,
så vi pratade om vilket land vi skulle till. jag föreslog: florida, kanarieöarna, thailand, grekland, franska riviäran, typ nåt sånt, vill verkligen komma bort från sverige...
jag och klara ska till älskade stockholm på höstlovet, bo hos hennes farmor och farfar typ, 20 min från stan,
faaan va jag längtar... iallafall, nu måste jag städa mitt rum och sen ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig :d
men ni får ha det bra (: 
love /agnes


Kommentarer
Postat av: malinerika

ahah fan va coolt, jag ska också till sthlm på höstlovet :D

2009-09-13 @ 20:06:40
URL: http://malinerikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0