(L)

hej alla söta läsare!

ja tycker det är sött att alla vi 3 bloggar nu!
hihihhh, frida&klara,  BLI FRISKA, vafan!!! man kan inte bah ligga hela dagarna.
jag kollar på charlies änglas, sjukt kul, skrattar typ ihjäl mig, hahaha!!
får barnbiddraget idag då, så i veckan bliree mkt shopping!!!
mitt nyahål i öratär typ infekterat, det gör så sjukt ont!
pluss att klara åker ju bort typ 5 veckor, hur fan har hon tänkt att jag ska klara mig?
det kommer jag inte göra, fanockså! kommer sakna sönder henne!!
jag elskardig b´v'n, du betyder obeskrivligt mkt.
och klara... jag måste ha min usb-sladd till kameran,  du får inte ha tappat bort den ;o
jag skabörja lägga ut mertipstyp har jag tänkt mig? doyoulikeit??    :))
jag ska börja gymma och ta hand om mig själv mer? äta nyttigt, inte dricka, ta tag i skolan.
och kanske sluta röka, (inte helt säkert)
jag gillar mitt liv mer nu, har underbara kompisar, mamma är bäst, och har almänt kul hela tiden.
ni borde njuta varje sekund egentligen, vemvet? livet kan ta slut på en sekund...
Men nu ska jag hoppa in i duschen och ta bort mitt smink och så...
Nifår ha det bäst!

pusspuss / agnes






Kommentarer
Postat av: Anonym

bra agnes! :)

2009-09-21 @ 16:32:01
URL: http://erini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0