back in black

Hej,
jag vet inte vad rubriken har att göra med texten, emn men
har bestämmt mig för att detta är den sista dagen jag är hemma från skolan.
Jag e helt slut körd, jag tror jag har blivit utbränd (?)
Menmen, skolan kan inte lida för det.
mamma väckte mig kvart över 7 och frågade om jag hade tänkt dra till skolan, men nej nej
mår illa å e tröttare än tröttast så tyvärr dt blir inget av det , ledsen!
Vår statistik har blivit mer stabil nu märker jag.
Antar för att det är mer uppdatering nu, och mer trogna läsare.
Men nu får jag ta att bli frisk så jag får någonting att skriva om!

nu ska jag försöka få i mig något
puss

lilla klara 1 år sedan! :)

xoxo klara by erini - tha new fjortisblogg in dyssyh styleh!

(skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0