Feeling

hej älsklingar!
hade väldigt många lektioner idag... så jag är väldigt trött faktist.
jag & Karin åkte till stan och kollade på världens sötaste armband på raglady. (stavning)
jag ska köpa ett rosa band med nitar på (eller va de heter) verkligen cute. 129 kr´
och några rosa skinnband.  hur sött som helst.
plus att jag måste köpa jeance, har faktist kollat in ett par,
ett par sjukt snygga mörkblåa med dragskedja längst ner och lite ljust på låren (;
jag ska ringa broshan nu och be han köpa dricka till mig till helgen, han är bäst! ;*
jag går inte på gympan ikväll för frida & klara va tvungna och plugga,
och no way att jag går dit och sitter där som en efterbliven unge som dom andra i gruppen (;'
jag har börjat tröttna på min mobil som ser ut såhär ---> 



och jag har en till som jag inte använder för det har abonemanget: 3, och de går inte att byta, och självklart vill jag ha comviq? (L) men mamma kan säkert försäka fixa det!

såhär ser den andra som ja inte använder ut --->     swwweet ?

så ni får kommentera vilken ni tycker jag ska ha, jag gillar båda :)
jag ska börja ge mer tips, hoppas ni kommer gilla det :)

aja, va nära på att äta på donken idag, men ja behärskade mig :d
duktig agnes (y)
i skolan idag på gympan tränade vi typ styrketräning, man blir så sjukt trött...
men det är väl bra att träna lite ;p jaa och ludde va väldigt bra tycker ja (y
men ja känner att ja bahh sitter och skriver om väldigt ointresanta saker (;
så ni får ha det bra, skriver nått inlägg ikväll kanske,

pusspuss /agnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0