frida upptaderar, haha

Hej bloggen,
det Frida här, igen, efter typ 1 månad?!
Herregud, fattar inte att det var så längesen.
Och som alla har märkt har det kommit en ny in i bloggen så nu är vi tre som delar blogg,
mysigtmysigt!

Har precis pluggat klart och så kom jag på
- oj j*vlar! jag har ju glömt bloggen totalt.
Och så hade jag inget annat för mig så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu
eftersom det var så längesen.

Jag känner faktiskt på mej att jag kommer bli sjuk igen snart,
för jag fryser som f*n och är sjukt trött fast klockan bara är kvart över 8.
Herrgud, vad har hänt med mej?
Jag brukar helt seriöst aldrig vara sjuk!
Aja, för tillfället har jag inget mer att skriva med det blir väll lite mer bloggen nu framöver.

Hugs&Kisses
/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0