gustavochklara?

hej bloggläsare! :)
idag börja dagen med att jag gick upp en halvtimma före jag börja skolan som vanligt,
måste alltid stressa!!   :(
efter skolan va jag med gustav först, jag förljde med när han klippte sig, de blev fint :)
senn träffade vi klara, love ;*,  de va trevligt, vi åkte in till stan och åt sushi och kollade på löshår till mig,
min färg kommer in imorgon, så jag köper de då, då får ni se hur de ser ut ;)
plus att jag gick in i en skobutik, hittade ett par ASSNYGGA festskor, hög klack och svarta...
I <3 paris, heter den, SJUKT BRA; såhär asbilliga fett snygga fest skor,
ja hade inte så mkt pengar med mig idag, så jag köper löshåret och skorna imogon... :)
skolfoto imon också, fan också....   kommer bli helt fail, jag svär.
iallafall.......................................  kanske träffar frida imon, ett tag sen.
om klara orkar ska vi gå på våran gymnasik också, men hon va lite kraslig idag...
måste plugga nu också och välja kläder till imon, så nu ska jag hoppa in i duschen och frässha till mej lite.
ha det bra, puss
love /agnes


   mvg i hemkungskap?   nja, tror itte de duh...h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0