hot

tja!
Eran favorit bloggerska här nu va, haha skämt åsido.
Förlåt för en dålig uppdatering men har haft saker pågång i mitt liv,
hahah äntligen efter 2 veckor?
Har vart i skolan idag, ge mig ett grattis?
Och jag svär, det har aldrig känts så segt, men såklart finns dem bästa där som lyser upp allt.
Efter skolan kände jag mig för att vara ambitiös (stavning?)
så jag gick hem och pluggade,
plötsligt började min telefon ringa 24/7 och eftersom det va dolt nr svarde jag inte direkt.
Men typ efter 20:e ggn någonting så svarade jag:

Ärlig talat blev jag rädd jag menar, vafan vill dom mig?
Efter det började 10 olika nr messa mig och sa att dom va ute efter mig, blev rätt så skrämd om jag ska vara ärlig.
men har bestämmt mig för att inte oroa mig innan jag vet att de verkligen är ute efter mig,
och inte bara vill hota.

Jaja, drog över till frida sen, vi försökte plugga,
men ärligt talat, frida + klara + plugga
det går inte ihop så jag och frida slutade med att vi låg på golvet och skrattade med tårar i ögonen.
So provet imon kommer gå sämst.
Men jag orkar inte bry mig.

Kan inte skriva mer idag, förlåt mig verkligen
Men imorogn blir det bättre uppdatering, det svär jag på.

Ni får ha det så jätte bra
Ska börja andvända den här under,  visst är den sweet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0