godmorgon!

hej allla älsklingar!
jag sitterr här i soffan och har precis vaknat, är sjukt trött!
första lektionen i skolan håller på i 2 timmar, och de pallar inte jag, de är ju fan hemkungskap (;
så jag bangar den, och tar de lungt hemma istället!!
vid kl 10, ska jag till centralen och hämta lite dricka till helgen ;)
mums mums, men drar jag såklart till skolan, eller tror de i allafall, ja måste ju som sagt ta tag i skolan.
jag ska hoppa in i duschen och sen smörja in mig i min nya lotion (;
i know you wish you were here (;
asså senaste dagarna har jag inte haft blogglust typ :s  har basolut inget att skriva om!
 men det är typ 3 timmar kvar tills skolan börjar, så jag ska nog bah de de lungt och så.
jag har tänkt att härma klara, ni vet när hon skriver: xoxo klara i rosa,  jag har gjort en egen,
som är jävligt ful faktist, jag gör en bättre senare, bah ville göra en snabbt idag..



 hahah, skrattar åt bilden, knuten är så ful xd..


  hahahha, ännu fulare (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0