Jag hjärtar kommentarer

Varför kommenterar så lite utav er?
Jag menar, statistiken är såpass hög att det är en jätte minimal del utav er som kommenterar.
Jag menar, gillar ni min blogg (eller ogillar) så tala om det.
Ju mer kommentarer - desto aktivare blir bloggen.
Fattar ni?
Ja dte är klart ni gör.
Så kommentera mera och jag kommer uppdatera mera.

Godmorgon föresten,
är sjuk idag med, värre faktist.
Känns som om jag är inlåst i en bubbla och när folk prtar med mig låter det som om dem är mil bort.
jaja, jag klarar mig.
Skriver snart igen , måste bara få i mig den där jävla penecilinen (eller hur det nu stavas?)

klara + agnes + ylva = thats it

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ghetto oh so ghetto

nana oh so ghetto

2009-09-18 @ 11:21:46
URL: http://mini.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tar ju bort kommentarena

2009-09-18 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0