jag orkar vekrligen inte mer...

Heeei alla söta bloggläsare!
nej jag skoja bara.
Men tja iaf eller vad man nu ska skriva.

Det har inte blivit så mycket bloggand epå sista tiden, då är det ju bra att ni har agnes.
Helt otroligt så duktig hon är på att uppdatera, men men.

Idag vaknade jag helt slutkörd.
Jag orkar verkligen inte med skolan.
Det är en sån otrolig press ni fattar inte.
Så helt utslagen gick jag upp och fixade mig och drog iväg till skolan
- as usually
menmen, efter lunchen fick jag nog.
För jag menar, skolan ska väl itne ta så mycket energi att när man kommer hem ska man halvt död lägga sig i sängen och halv sova hela dagen?
Så ja, här sitter jag nu, gick hem och, det jkänner faktist jätte bra, jag måste verkligen vila upp mig.
måste måste måste orka med skolan.

jaja puss på er.
I know you love me!

Haha, nej jag va inte seriös med det över.
Nu börjar det lukta bränt i köket,
undrar vad jag har glömt på.
Måste nog titta efter..
pusspuss

i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0