klara

asså klara, jag är väldigt trött på att du alltid överdriver allt, jag kommer inte lämna dig, du är min bästavän vafan`? bara för att du inte kunde vara med för din mamma så behöver du ju fan inte bli sur på mig? liza och hanna va ju bara snälla och dissa mig inte för annars hade ja inte haft nåt att göra, skulle dom bahh dissa min för att du skulle bli nöjd för att du inte kunde vara medd? jag kommer inte ersätta dig med någon..
men ja blir s¨å sur bara, du har INGEN anledning att va sur, jag ska det egentligen, eftersom du säger bakom min rygg att jag tar dina vänner från dig och sånt? då börjar man fan undra vad du är för vän? men jag tar fan inte dina vänner från dig, de gör jag bara  inte, det va du som gjorde att ja lärde känna dom, du borde fan va glad för min skull att ja lärt känna dom? och inte säga: de va bara meningen att du skulle säga hej nån enstaka gång och kanske ses nån gång (när jag var med), inte meer? seriöst? de e dålig stil? jag förstår att du blir ledsen/arg för att jag är med dom?
men du får fan skylla dig själv då? varför vill du inte att jag ska lära känna några andra som går i din klass?
tänk efter, det är inte sån stor grej, senaste tiden har du blivit sur för nästan exakt allt jag gör, jag vill att du slutar med det,  och slutar vara så kaxig, du vinner inget på det,och jag tycker att  jag har rätt med det jag skriver nu, du måste lungna ner dig, jag älskar verkligen dig klara, du har alltid funnits där, jag är sjukt glad för det, vi har kännt varann i 8 år, 8 JÄVLA ÅR,
och du tror att jag ska lämna dig eller nåt?? jag trodde du kännde mig bättre än så? kanske inte?
det blir jag sur för, nu orkar ja inte skriva mer, du är min bästavän, glöm inte det, du är bäst, jag älskar dig på riktigt. <3

Kommentarer
Postat av: klara

1. jag är rädd för att det är jag som kommer bli ett andra handsval för både dig och mina andra vänner,

Vafan, skylla mig själv?

Vet du agnes löwenberg, jag vill inte starta upp ett sådant bråk som tog ett halvår för oss att lösa.

Så sluta skriva sådana saker.

och vem fan är det som har sagt allt till dig?

juste liza, hon kanske bara vill försötra mellan oss.

För det som stårdär en en jävligt stor förvärring av vad jag sa seriöst?

passa dig liza, jag komemr bli jävligt arg på dig om det tar slut mellan mig och och min bästavän för att du förvärrar saker jag sagt.

2009-09-27 @ 17:24:43
Postat av: agnes

men lägg ner ;O liza har inte gjort något fel alls, det vet du- så sluta "hota " henne, vad ska du göra åt saken klara?? ja klara, du presenterade mig inför dina vänner, då får du fan ta och skylla dig själv om du är så jävla rädd för att förlora dom och mig, jag kan sluta prata med dom det känns mklt bättre och tryggare för dig? ska jag sluta prata med dig också kanske? de är så jävla jobbigt när du är så fikkn sur HELA tiden. de är inte överdrivet de som står där, du överdriver allt! jag umgås med precis vilka jag vill, du styr inte över mig? men ja vill inte heller förlora dig, så sluta hålla på och hakka på mig för jag pratar med några du kännde ett tag innan mig? jag slutar inte förän du ger dig.

2009-09-27 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0