Morgon

Hei bloggän!
SKoja,

Nej men igår blev det hemskaste dagen någonsin för mig,
jag hade såklart bestämmt mig att gå på hpkan trots min feber.
Någonstans längst inne visste jag att det inte skulle funka,
men när jag och agnes stod och väntade på spårvagnen så sa jag:
- agnes jag kommer inte klara av detta, jag mår för dåligt.
- nej nej gör det här för min skulle, fick jag tills svar
Jag hoppade på spårvagnen och vid korsvägen sa jag än en gång:
- okej agnes nu har jag följt dig hit. nu åker jag hem
- nej nej, gör det här för min skulle, fick jag till svar igen
så jag ställde mig i kön.
Så i en hlvtimma stod jag och kippade efter andan i en kö,
som va så trång att man kunde lägga huvudet på någons axel utan att den märkte något.
Det gjorde jag, jag sov på en tants axel i 10 min sen blev jag så sur på en kärring som trängde,
så jag va nära på att dra av hela hennes hår.
Sedan jucjkade jag mot agnes så hon flög in i en annan kille som va typ 2meter lång hela tiden.
Völ inne på lisse, efter sammanlagdt 1 timmas åkande från mig.
Så letade jag upp dem agnes var med och sa:
- nu har jag följt dej hit , nu går jag.
Jag han precis höra skriket från alla människor när håkan klev upp på sen och strtade igång sin första låt,
Ingen lyckad kväll faktist.

Jaja sånt e livet haha.
Och jag älskar mig bästavän agnes löwenberg hur som helst.

haha förlåt agnes för bilden


xoxo klara

Kommentarer
Postat av: AGNES

HAHAHAHHAHAHAH, JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS, NOT

:( förlåt klara(L) jag är självisk:O

puss älskar dej, du 'rbäst <333

2009-09-19 @ 11:37:22
Postat av: Liza

sötisar<3

klara du måste va frisssssssssk:(<3

2009-09-19 @ 16:23:33
URL: http://lkvint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0