ni

det är för er jag lever, utan er , inget klara.
ni ställer upp på allt, oavsett om ni förlorar på det.
Jag älskar er så mycket, det går itne att förklara.
Vad som än händer finns ni när, som en stark hand som drar upp mig när jag fallit.
Nu pushar mig till allting.
Tack för allt ni gjort, när jag fått så mycket skit att jag knappt kan stå på benen finns ni där,
ni nästan bär er.
jag vet ärligt talat inte om jag skulle klara mig utan er, antagligen inte.
Tack för allt, nej, för tack räcker inte.
Och jag vet att dem 3 orden är överflödiga.
Andvänds för ofta, för mycket.
men jag älskar er, och det menar jag till varje ord.
Tack Tack Tack för allt


+ er som inte är med på bilden.


xoxo klara

Kommentarer
Postat av: klaraL

Jag älskar er mest , finns alltid för dig klara , det vet du :D

2009-09-30 @ 20:52:50
Postat av: Ebbis

Kan inte du berätta om hur du var, vilak du umgicks med och hur du såg ut, från typ 4:e klass till u8:an eller vad du nu går i?

2009-09-30 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0