shoo

tjännah ;*
förlåt för en dålig uppdatering, ja har haft fullt upp, men klara har ju haft igång den, rigth?? (stavning)
iallafall, igår va det håkan då, och klara som hade feber när vi gick dit gicksåklart hem direkt när vi kom innanför grinden ien halvtimma, det va så tjock kö va :O så jag va med alicia,linn och frida istället, de va sjukt ball endå, fast sjukt jobbigt att de va så jävla mkt folk att det tog 20 min att gå 20 meter :o seriöst? ja. hahaha, frida skrek som fan när vi försökte komma ut, hahahhaha, skrattar ihjäl mig, och stackars hanna om svimma när hon stod längst fram :( (L)
idag blir de fest då, de blir säkert bra typ....
hoppas klara blir frisk!
jag hade studiedag igår, så jag va med jakob hemma hos han, de va mysit ;)
iallafall, ni får ha det bäst, jag uppdaterar senare :)(L)
pusss /agnes

a--gnes@bdb     < KOLLLA :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0