snabbt inläggfrån agnes

tjatja!!
hinner bara med ett snabbt inlägg förjag har bara 40 minuter påmig nu innan jag drar till skolan..
fyfan va trött jag är assså, helt sjukt!
iallafall, jag harbörjat med sånhär bantningspulver, ska testa det ett tag hade jag tänkt (:
nifår inte se dagens outfittttttt idag för jag hinner inte med det, jag tror jag tar på mig ett par tigthjeance (stavning)
och ett vitt linne och en grå stickad kofta över det :)
sen ska jag också plattahåret ochsminka mig såklart!!
om ni undrar varför vissa ord sitterihop är det för attmitt tagentbord dampar, mellanslagknappen funkar inte så bra. hahahah, men ni får leva meddet (;
men nu ska börja sminka och platta håret, ni får ha det bra i skolan idag!!

puss /agnes

 

 

   min nya frukost :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0