the city

hej alla eriniläsare!
har precis kommit hem från skolan, ska inte göra nåt idag för jag har världens huvudvärk.
antagligen från i lördags. jag sitter och bloggar och kollar på the city, seriöst, det är så sjukt bra vah ;O
och våran nya design är väl lite sweet (;
jag ser helt fail ut i ansiktet, ja håller andan på bilden, bara därför, och ja vet inte vrf ja gör de:p
men jag känner att dagen gick bra, har fått privatundervisning i matten och svenskan, lyx (;
jag ligger ju efter lite så det är nog bra för mig.
imon är det gympa, det blir kul (:
jag längtar till nästa helg, då ska vi dricka som fan, rigth?
jag tog en stor svart stickad kofta istället för grå kofta imorse (:
men nu ska jag äta lite sallad, så ni får ha det bäst!
pusspuss / agnes


  min bruna mage :D
det är så jävla skönt och vamt att ligga på en spikmatta, man sover bättre på natten (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0