time to think

Nu ska jag plugga,
tyvärr.

fattar inte varför man måste kunna matten,
hallå det finns miniräknare?
och dem här jävla potets formerna?
När behövs dom..
vet du en sak? dem behövs aldrig i ens liv.
Ledsen Lisa. men ja kommer aldrig göra mitt bästa i matte.

Jaja. är sjuk.
Idag med.
5:e dagen jag e hemma.
Är verkligen inte på humör.
När man vart instängd här hemma så länge blir man galen,
Psyskiskt asså.
Jag menar ja har börjat tänka helt urflippade tanker,
Liksom, vad händer när man dör? försinner man bara?
Eller dör man bara utanpå, men fortsätter leva innuti?
tänk om man begravs levande, jag menar, bara att yttersida inte fungerar,
Alla organen och dessa saker?
Men innuti lever man å skriker på hjälp.
haha seriöst vad är det med mig.
Och livet, va fan e dte för något?
Det är en bild vi ser, något vi hör, något som luktar.
men när som helst kan det försinna, du bestämmer aldrig när.
Det kan försvinna för dig , just NU.
Jag hålle rpå att bli galen på dem här funderingarna asså.

Jaja, ska plugga den fula matten nu.
xoxo klara

bilden är på klara lesten och jag har tagit den, vem är bäst?


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om det är dags att träffa lite folk nu va?

2009-09-20 @ 14:19:45
URL: http://ettkommanoll.blogg.se/
Postat av: din bästavän

hahahahahah, klara(L)

2009-09-20 @ 14:28:14
Postat av: ellen

Bra skrivet fan.

Du fick mig att tänka till

2009-09-20 @ 14:40:13
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0