tja

sitter här hemma och har ganska tråkigt, ja ska vah lite onyttig och beställa hem kinamat (;
det är ju sjukt gott! eftersom ja har tråkigt så får ni förståss läsa mina "tips"  (; here we go..

 detta söta oddmolly linne :D
tror de kostar 1000 kr eller nåt, kommer inte ihåg :s   funderar på att sälja de, nån som är inteserad,


  och såklart mina hello kitty mjukisbyxor, från h&m, men dom säljer ja inte, har en matchande (stavning) tröja till också, swweet :D


 sen har vi denna dressen också, sjukt mjuk och skön, jag bara älskar den!! kommer från ambercombie (stavning) shorts + långarmad tröja (;


   LOVE LOVE LOVE,

 

 

 denna söta lilla sak  :d
köpt på: lagerhouse, typ 29 kr eller nåt <3


 tjejkväll hemma? de blir ju sjukt kul då :d
de finns den "elaka" verionen också, ja har den också ;D

   jag plattar håret 2 gånger per dag typ ;O
så ja sliter som fan på mitt hår, men min hjälte gör så att de inte är lika dåligt längre. älskar denna .
luktar gott och man sprayar på vått hår <333







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0