<3

HEJ ALLA MINA SÖTA LÄSARE!!!!!!!!!!!


kom hem för en stund sen från klara lestin, jag och klara hn va där.
vi hade mys, åt lite och kolla på mean girls, sjukt bra film!
jag har faktist inget att skriva om ;o
jag hämstade min usbsladd idag hos klara, så jag lägger ut lite bilder nu..
jag ska lägga mig tidigt idag!
imon ska jag va med klara & alla, trevligt :)






 hade lite tråkigt vah....   (;






mina nya skor, i love them!
affär: i love paris
pris: 200 kr ;o
man kan inte gå i dom, men whatever? dom eh ju snygga!






 kavaj är faktist snyggt, använd! använd!




  frida dricker nån random öl..   xd





hahahhahahahahahhaha!!

bilden är ju endå sjukt sweet!!!  min lilla hamster gillar bloggen också (;

 

 

 
vi har ju typ värsta zoo hemma (;
nej men här håller jag min kanin:  ludde!
sjukt söt e den, ja ljusade till bilden för ja va så sjukt ful vah ;o




 jag älskar att ha högsvans! så härligt endå!



 
mamma kom precis hem & hade köpt denna lilla söta saken till mig..
luktar sjukt gott!
pris: 39 kr





       <---  naken bild från i sommras (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

LIZA ÄR MIN / KLARA

2009-09-24 @ 07:57:35
Postat av: Hustlle

Kan man få hella "naken bilden" xDxDxDxD :):):):):):):)

2009-09-25 @ 00:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0