tjaaaaaaaaahhhhhhhhh

heiii bloggggän!!!

näh skojja (;
tja sverige!
de är agnes då, jag ska typ börja skriva i erini, även fast det inte är min (A)
hoppas det är okej för dig frida? :p
aja, i allafall, igår va jag med liza,ylva,klara,klara,frida, vi va ute nånstans och luffa, sjukt kul.
jag och fridaälskling kasta in en cigarett (stavning) i ett fönster, sen lite senare kom en gubbe med en stor fet hund och hota oss eller nåt, hahaha, sen kom klara där med sina onödiga kommentarer XD
men de va mys (: sen sov klara lestin hos mig, idag va vi på stan och åt sushi, vi färga mitt hår IGEN , det blev mörkt denna gången då,..... ska köpa löshår också:) men nu ska jag ut och träffa julius, och klockan är 23:00, hmmm,, trött?   NEJ
klara är dissare, och hon och gustav e tsm :D


men jag skriver mer imon,
xoxo   (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0