träning

Dags att rota fram vattenflaskan nu Klara!
När man suttit hemma och vart sjuk länge börjar man plötsligt tänka på saker som aldrig skulle falla än in annars.
Jag har kommit på, att jag behöver vara nyttigare.
Inte för att jag är överviktig, jag är smal, det förnekar jag inte,
men att jag är nyttig det kan jag inte påstå hur mycket jag än skulle vilja.
Jag tränar inget annat än min gymnastik 1 ggn i veckan,
visst musklerna blir slanka och smala, men avd gör det för konditionen?
Ingenting
Dock kan jag inte bara satsa på träningen eftersom skolan ropar.
- suck
Jag ska börja käka sådana vitamin tabletter för att få tillbaks min energi,
så jag orkar med dessa långa shoppingturer och fikastunde rpå stan
är så otorligt trött att jag kanppt orkar resa mig ur soffan.
Till och emd att sätta sig vid datorn och skriva detta inlägget är jobbigt!
Men tillbaks till träningen,
Jag ska börja träna på gym med agnes, friskis och svettis tror jag det heter.
Det funkar säkert jätte bra,
så ja det finns inte så mycket mer att säga än:
Dags att rota fram vattenflaskan nu Klara!

               
                   


                            xoxo klara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0