trött

hej sötnosar! förlåt för en dålig uppdatering!
har precis vaknat, och är jävlit bakfull från igår, ja minns nästan allt!
jag va med: hanna, liza, nån ebba, arvid, måns, jakob och oskar.
först kolla vi på nån match sen mötte vi några och sen satt vi nånstans ute och söp, xd
sjukt kul va det, fast ja kunde inte andas, och vi kissa i nån trappuppgång! hahaha..
nu duschar hanna och sen ska hon träffa sin kille, liza har redan gått typ.
jag ska verkligen ta det lungt idag på dagen, får se vad som händer sen.
jag har lite bilder från igår (;








  hhahah, fula bilder på mig :)






Kommentarer
Postat av: hanna



JÄVLA

SEXIIIG!

<3

2009-09-26 @ 23:46:02
URL: http://slashhanna.blogg.se/
Postat av: Liza

HAHA

jävla skön bild!

De gör vi om ;)

2009-09-27 @ 12:20:16
URL: http://kvintt.blogg.se/
Postat av: agnes

hahah, ja (; love you gayys

2009-09-27 @ 17:17:18
Postat av: Anonym

hahah, ja (; love you gayys

2009-09-27 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0