38 grader feber och halsinfektion

Trots det gör jag ett videoinlägg och pratar som,, ja jag vet inte vad.
man hör knappt vad jag säger och det e bra det för jag kommer inte ens ihåg vad jag pratade om, trots att det var alldeles nyss kah spelade in den.
och halsen blir bara värre för varje minut som går.
blek i ansiktet och helt grå , samt förstörd röst så gör jag ett vidoinlägg.
go klara haha!

när jag säger "hejdå" i slutet så låter jag som henne som sjunger "sitter här och äter frukost"
lägger in den videon här under så får ni se likheterna mellan mig och henne, lyssna på hennes hejdå i slutet hahaha



och här har ni filmen på fettot som sjunger "sitter här och äter frukost, hela dagen lååång.. "
ni måste bara lyssna på hennes hejdå i slutet och jämföra med mitt haha, min hemliga tvilling kanske?


Kommentarer
Postat av: lizaa

HAHA men hur kom du att tänka på d xd

2010-04-17 @ 16:36:33
URL: http://lizakvint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0