ett dygn med klara

dålig uppdatering, jag vet.
men sånt är okej när man inte är en storbloggare,
och med mina mysiga och söta femtio läsare om dagen så är det okej om det inte slinker in ett inlägg ibland.
dynet med klara lestin har vart mysigt och bra, blev en prat kväll där vi snackade oma llt
mest om felix och en kille som klara träffade när hon va i korsika med ylva.
det har slagit mig hur mycket jag saknar felix.

felix om du på något sätt ser detta så ska du veta att jag saknar dig massor kommer aldrig glömma dig du är bäst.

fast han kan ju inte svenska , nu blev jag deprimerad.
nu ska jag lyssna på håkan hellström och tänka på felix.
här får ni några få bilder från igår.




Kommentarer
Postat av: klara

lägg upp mera bilder klara :D

2010-04-06 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0