ja...

Välkommna alla nya läsare.

om ni går längre bak i arkivet ser ni hur jag förändrats haha.
jag har blitt sjuk igen, men jag tänker inte missa skolan imrogon.
jag har missat alldeles för mycket av min skoltid.
två månader har jag vart frånvarande av de 4 månader som skolan hållt på denna tiden.
och det är verkligen itne okej!
min uppdatering är hyfsat låg just nu efetrsom jag känner mig såpass seg.
och det får ni ha överseende med.
imorgon blir det longboard i slottskogen och fika, om jag orkar.
för jag har fått feber nu.

jag har inte särklit mycket att säga, hur mycket jag än  vill få er nya att stanna kvar och tycka att hjag är världens skönaste männsika, så står orden helt stilla i mitt huvud,
får hoppas att lite bloggflyt träffar mgi snart.
- haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

härlig bild!

2010-04-14 @ 19:01:03
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0