klara lestin gästbloggar lite..:D

tja! nu är det dags för lite bloggning här.
jag har ingen blogg men har haft så det var jätte länge sen jag bloggade nu och jag blev lite sugen . jag och klara har tillbringat en dag i stan idag igen, vi har inget liv, stan i 4 timmar i måndags och sen sov klara hos mig och vi hade en sjukt seg dag där vi log i pyamas till klockan 7 på kvällen, jag hatar sånna dagar när man inte gör någonting på en hel dag, jag klarar inte av det, då har man lixom slösat bort en hel dag.
men idag möttes vi tidigt i stan och försökte hitta något snyggt för båda har massa pengar, men jag hittade ingenting faktiskt. sen mötte vi hector och fikade, vi träffade oxå anden och sebbe men sen drog dom.
jag klara och hector gjorde ingenting , vi typ gick bara runt och det fanns ingen mening.
nu sitter jag hemma hos klara efter att sebbe och anden dissat oss, vi drar väll ut sen och sser om det finns något roligt att göra. haha jag och klaar är mobbade som är med varan varje dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0